Sunday, July 12, 2015

Carpe diem


 Obuci se udobno,izadji, iskoristi dan ! U ovim vrelim letnjim danima najbitnije je obuci se komotno kako bi preziveli ove visoke temperature. Ja sam se odlucila za baggy sorts i kosuljicu od pamucnog platna koja naglasava struk i ima preslatku kragnu. Tu je i sesiric koji upotpunjuje moj autfit isto koliko me i stiti i spasava od sunca. Po mom misljenju heklana torba je nesto sto morate imati ovo leto a ja sam moj rancic ukrasila jedim cveticem. Nadam se da vam se dopada moj post,
 vasa Una Mac :*












Sesir : H&M
Kosulja : Zara
Sorts : Hollister
Cipele : H&M
Ranac : from Italy
Cvetni Bedz : H&M

3 comments:

Eniwhere Fashion said...

Perfect summer outfit my dear! I like very much this floral print!!! Have a nice day, kisses,
Eni

Eniwhere Fashion
Eniwhere Fashion Facebook

Unknown said...

Super look! Pravi letnji :)

http://www.adelaacanski.com/

Unknown said...

super post! Divno pises i divno izgledas!
Pratimo te, ako zelis zaprati i ti nas
http://bratzika994.blogspot.com/