Wednesday, June 1, 2016

Budi svoja !


Ako cemo da pricamo iskreno, modna pravila ne postoje. Ne postoji osoba koja je modu izmislila, i rekla ovo moze da se nosi, a ovo ne moze. Postoje modni trendovi koje nam diktiraju veliki brendovi ili poznate licnosti. Na savesti naseg stila i ukusa je da li cemo ih pratiti ili ne.

Licno ja jesam pomodarka, sto je nekako i normalno s obzirom na to da mi je vodjenje modnog bloga hobi, ali nikako to ne radim doslovno. Ono sto meni predstavlja najvecu zabavu je igranje sa autfitima. Kada ih sklapam,znam da ne postoji nista novo sto ja mogu da izmislim,jer da se ne lazemo sve je vec vidjeno,i ja sam toga vrlo dobro svesna. Kada ne mogu da ponudim novo, ja se trudim da dam nesto drugacije.

Ako zakopate malo dublje kroz moje postove, vrlo lako mozete da primetite da nemam svoj stil. Dugo,dugo me je to mucilo jer ipak treba sa 20 godina, i vec oformljenim blogom da znam u kom sam fazonu. I napokon sam shvatila da je upravo to moj licni pecat. Prihvatila sam tu cinjenicu da je moja zelja za transformacijama mnogo jaca, od nekog odredjenog stila.

Posto svoje postove ne kacim isti dan kada se slikam,outfiti prvo osvanu na snapchat-u. Nekolicina ljudi je dakle ovaj vec videla, i moram da priznam da sam popila dosta kritika za svoju maramu oko glave. Upravo ti negativni komentari su me inspirisali i dali mi sjajnu temu za ovaj post.
Ja sam uklopila crne cizme, crne pantalone i crno-belu kosulju. Nesto totalno minimalististicki,sto jeste na oko lepo i u cemu se na ulicu moze izaci. I izadji ako volis da se stapas,ako zelis da se udavis u okeanu istoobucenih devojaka. 

Ne zelim da povredim ili prozivam nekoga kome je to u redu, jer hvala Bogu-jesmo svi razliciti. Zelim da podstaknem one devojke koje se plase da svom okruzenju pokazu pravu sebe. Zaista nisam uradila nista specijalno, ali specijalno jeste to koliko sam se u ovom outfitu dobro osecala. I svako to na ovim slikama moze da vidi. Ja nosim odecu a ne nosi ona mene. 

Vi birate kako cete sebe svetu da se predstavite, i ja nisam zato tu. Tu sam da dam savet,tu sam da dam ideju i delim sa vama kombinacije za koje smatram da kidaju. I tu sam da vas molim da se otarasimo odvratnog kica koji hara medju nama,i kad vec moram da tako da se izrazim uzasno seljackog i degutantnog stila koji milionski broj devojcica i devojaka kopira. Ovo je nas grad, i neka svaka individua diktira svoj trend i sta ce da se nosi. 
Jer je to prelepo.










Košulja - Fransa
Pantalone - Zara
Čizmice - H&M
Ranac - Not brended
Marama - Guess

No comments: