Saturday, July 2, 2016

Stormborn


 Verovatno mi je neka neprežaljena želja,to što se nikada nisam bavila glumom, jer prosto uživam u menjanju uloga i transformacijima.


Pošto mi je srce slomljeno jer opet moram da čekam godinu dana za novu sezonu, i svi znate koliko sam bolesni GOT fan, morala sam da odradim ovaj post,onako,za svoju dušu. Današnji outfit je kompletno inspirisan jedinom pravom naslednicom i zakonitom vladarkom Vesterosa.


Deanerys je od prve sezone bila potpuno fashion yes yes, šta god da je u životu snadje.Prvo smo je gledali u prelepim maxi haljinama, zatim je objasnila šta je boho fazon u izmišljenom univerzumu i na kraju, i već dobrih par sezona gledamo je u ratničkom outfitu. Pošto je šetač kroz stilove, zanima me ako ikad postane kraljica šta će tada da izmisli? Ipak, ono čemu je ostala poprilično dosledna su boje.Skoro uvek u tonovima bele, plave i teget koje dominiraju i ovo leto, u ovom nasem stvarnom svetu.


Nakit baš nisam mogla da iskopiram, jer nemam ideju gde da pronadjem one zmajeve ogrlice, ali imam nešto slično - medaljon kuće Targaryen.

Kosa? Uff, pa ne znam odakle da počnem! Boja njene kose je prelepa, i nežna, ona nijansa koju godinama ne mogu da izvučem. Zatooo sledeće nedelje idem kod frizera na jedan totalan makeover, gde bi trebalo da pogodimo tu neku sivkasto-belu boju. Apsolutno sam očarana idejama njihovih stilista. Pošto sam veliki fan svih vrsta pletenica, uvek se oduševim kada vidim neke nove ideje.U ovom mom današnjem gubljenju je učestvovala Kiki sa njenim zlatnim rukama koje znaju svašta da ispletu. Doduše malo se zeznula jer ću je sad stalno maltretirati da mi nešto napravi.

Nadam se da se onima koji ne gledaju Got dopao moj post, pošto ovim drugima sigurno jeste. Do slećeg posta, vaša Una Mać xx



#teamtargaryen













Haljina- H&M

Medaljon - Kupljen na sajmu epske fantastike

Kajiš - Ne znamo njegovo poreklo, imamo ga sto godina

Rimljanke - Not brended



Hair by - Kiki sa skrivenim talentima

No comments: