Wednesday, February 1, 2017

Just another day






Dobro jutro! Još samo jedan običan i hladan dan u nizu nije sprečio našu želju za fotkanjem. Doduše ovaj post je nastao sasvim slučajno, i ova kombinacija nije bila planirana za slikanje. Međutim meni je puno srce kad se na blogu nadje neka casual varijanta- odnosno nešto udobno i nosivo. Zvezda posta je naravno jakna koja najviše upada u oči. To je zvanično zauvek moj omiljeni komad jer sam parku tražila jako dugo, a nisam ni zamislila da ću naleteti na ovakvo savršenstvo. Crno mekano krzno i bordo-braon materijal od neobične teksture stvorili su odevni predmet iz mojih snova (Jakna - Zara). Devojke moj savet vam je da požurite i do kraja februara obiđete svoje omiljene radnje, jer ovakva sniženja nismo videli skoro! 



























No comments: