Thursday, October 5, 2017

Vintage MIX


Dobro jutro želim svim ljubiteljima mode, i posebno onima u čijim srcima i dalje odišu neki stari "zaboravljeni" modni trendovi. Kao što nas dve uvek pričamo sve se vraća, ali danas smo tu da to i dokažemo.
Kako bi ovaj outfit bio nosiv, a ponovo ispratio temu ovog posta, odlučila sam da od svake decenije uzmem po malo.

Mint boja i model patika koje nosim su trend današnjice. 
Platforme su "šetale" kroz mnoge dekade, ali nešto najlepše što nam je ponuđeno do sad su opuštene,ravne platforme koje ćete najčešće danas sresti upravo na patikama. 
Opredeliti se za neki trend iz 70-tih godina zadalo mi je pravu muku. Međutim odlučila sam da iz tog perioda ipak "maznem" trendi boje. Tonovi po kojima je ova decenija najpoznatija su oni jesenji, među kojima prednjače senf žuta i braon.


Highlight 80-tih godina su svakako fluorescentne boje, šljokice, til, lude frizure, printovi i materijali. Ali ako odputujemo na sam početak veselih osamdesetih, primetićemo da je must have bio bilo koji komad odeće koji je oversized, odnosno veličine koja je veća od onoga što vama pristaje. Oversized, ili baggy odeća doživljava svoj comeback i tokom 90-tih, a posle kraće pauze i danas ponovo. Što se mene lično tiče ovo je moj omiljeni trend jer se deklarišem kao Komformista višeg ranga, i retko kad ćete me videti u neoudobnoj odeći i na štiklama.

Keep it cozy.



90te i rane 00' su godine kada se javlja mnogo novih trendova a ujedno i vraća veliki broj starih. Ono što je obeležilo poslednje, odprilike tri decenije prošlog veka je trend koji po svemu sudeći preti da ostane večan. Džins danas ima skoro pa svaka osoba u svom garderoberu, i možda sam se pogrešno izrazila on nije trend on je postao deo naših života. Teksas je, dakle lifestyle.
Uhvatila sam se posebno za ovo iz razloga, što je ovaj tip teksas suknji bio nešto za čime su žene bile lude 90-tih godina, i ova koju ja trenutno nosim je pripadala mojoj mami. Identičan model danas možete pronaći u svakoj prodavnici. 

Drugi trend koji je bio jako popularan (i među ženama i među muškarcima) jeste mala tašna koja se kači oko struka. Svi znamo kako se to zove u našem narodu, ali prosto nisam pronašla bolji izraz koji bih upotrebila u ovom tekstu. 
U svakom slučaju izuzetno sam srećna što nam se vraća, jer ništa ne volim više od must have komada koji su praktični.


I konačno došli smo do kraja moje liste, odnosno 60-tih godina. Pošto mi nije ostalo puno prostora, ovu deceniju smestila sam u odeljak - nakit. U to vreme,tufne su bile jako popularne, kao i sve što je asociralo na njih. Moje minđuše su u neku ruku stvarno antikvitet, jer pripadaju mojoj baki, koja ih je nosila upravo u tom periodu.
 Zanimljivo je da su one takozvane "minđuše na klips", kakve su se u to vreme i nosile. Iskreno da vam kažem, radije bih bušila svaki dan uši nego da ih ponovo nosim, i svaka čast našim bakama! 
Ave!





Do sledećeg puta, Una Mać
xoxo

Rolka - Miu Miu
Suknja - Arizona
Patike - Metro
Čarape - H&M
Torbica oko struka - Zara
Minđiše - Baka kaže,da se ne seća


No comments: