Tuesday, September 9, 2014

Do you want a cup of tea?


Nezna kombinacija, sa svetlim tonovima...Iako su "dani slave" cipke prosli, ova majica mi je posebno draga i sigurna sam da cu je drzati u ormanu do daljnjeg. Ukombinovala sam je uz sorts koji je zvonastog oblika, obzirom da je majica uska. Torbica koju nosim preusmerila je kombinaciju na elegantniju varijantu, sto sam potvrdila i lakovanim cipelama.
Ne mora da znaci da je kombinacija propala cak iako na sebi imate boje koje su slicne ili slicnih nijansi  ali moj izbor ce uvek biti komad odece koji otvara kombinaciju i privlaci paznju.

Sminku mi je uradila divna Jelena M. ciji rad mozete videti OVDE.

Da biste nas lakse pratili lajkujte nas fa facebook stranici OVDE.

Hvala na pregledu, nestrpljivo iscekujem vase utiske.
Do sledeceg puta, vasa Una Mac.










Majica: Forever 21
Cipele: Vince Camuto
Sorts: Lacoste
Torbica: Not brended

5 comments:

Anonymous said...

Zanimljivo

Anonymous said...

Majca, sorc i torbica su super, mislim da nisi samo uklopila cipele, cini mi se da bi neka pastelna boja cipela mnogo bolje isla uz kombinaciju, ali sve u svemu slatko je :)

Anonymous said...

Cute! I love it!! <3

Anonymous said...

Kako si uspela da nabaviš majicu iz Forever21? Je l' ima te prodavnice kod nas? :)

Una Mac said...

Dobila sam je od sestre iz Kanade, ali postoji nacin da nabavis njihove stvari. Izadji na njihov sajt i pogledaj sve zemlje u koje salju odecu putem online kupovine. Ako imas nekog u inostranstvu ko moze da preuzme narudzbinu pa da ti posalje mozes da narucis mnogo lepih stvarcica po stvarno niskim cenama :) To ja radim, i veruj mi isplati se :)