Sunday, September 7, 2014

Lutka

   
 Za danasnji outfit sam se odlucila za koznu jaknu. Jako volim da je nosim, tako da cete je cesto  vidjati u mojim postovima. Savrsena je za ovo kisovito i hladnjikavo vreme. Kozni komadi odece ce se nositi ove jeseni, bili to duksevi, pantalone, jakne...Ja uvek glasam za crnu koznu jaknu, jer smatram da svaku kombinaciju dize na visi nivo. Tu je i kratki top koji se nosio celo leto.
Poluduboke cizme su, takodje, must have za ovu jesen. Bile one ravne ili sa malom petom, necete pogresiti. Ovaj par sam nabavile prosle godine u H&M- u i slatko sam ih nosila. I za ovu jesen, H&M nam je pripremio odlicnu kolekciju, tako da cu novi par, opet, tamo kupiti. Tu je i ova pink, duboka( jer samo takva dolzi u obzir sa topom) suknja koja je razbila ovo crnilo.

Nadam se da vam se dopada, jedva cekam da cujem utiske. Uzivajte, Kiki :*

Da biste nas lakse pratili lajkujte nas na facebook-u OVDE !




















Cizme: H&M
Top:H&M
Suknja: New Yourker

7 comments:

Anonymous said...

Moram priznati da dobro izgleda, mada mi kombinacija kožne jakne sa tankim topom deluje malo kontradiktorno.

Una i Kiki said...

Obzirom da su devojke ovoga leta nisu "skidale" topove sa sebe, zelela sam da pokazem da ih mogu nositi i tokom ovih, malo hladnijih dana. Naravno, mogu se nositi i uz sakoe i jaknice nekih drugih materijala, ali meni se najvise svidelo kako se kozna jakna uklopila u tu pricu. Drago mi je da Vam se svidja!:)

Anonymous said...

sve je divno, samo bih ja promenila te cizme, mislim da ti malo povecavaju stopalo, ali ostalo je ful

Anonymous said...

Sviđa mi se kombnacija, ali ne bih baš rekla da je u skladu sa vremenom ovih dana :)

Antonia said...

Beautiful Outfit, as always! <3
I would be so happy, if you will check out my Blog! ♥

Lots of Love,
Antonia

http://whitelovex.blogspot.de/

Unknown said...

Your skirt looks beautiful!

Keep in touch on BLOGLOVIN

Love,
FASHIONHYPNOTISED

Unknown said...

Suknjica je preslatka, imam sličnu :)