Monday, October 27, 2014

Smell of good taste




E pa drage devojke nikad nemojte da bacate stare stvari, jer je vec previse puta dokazano da se sve vrti u krug ! Ova suknjica ima duplo vise godina nego ja, i sigurna sam da cu  cak i svojoj cerki da je ostavim jer je apsolutno vanvremenska kao i njena pepito sara. I uz nju mogu da uklopim svaki materijal i svaku boju. Za danasnji outfit sam se odlucila za roze-lila majicu, prefinjeni dizajn nasih kreatorki Jelene i Svetlane Prokovic, i upotpunila kombinaciju sa takodje njihovom fantasticnom oglicom. Cipele su slicne boje kao i majica sa sitnim cirkoncicma koji su utisnuti u njih. Ova torbica je moj novi omiljeni asesoar,jer smo sa velikih torbi presli na male damske tasnice.  









Majica : JSP
Suknja : Not Brended
Torbica: Prada
Cipele: Forever 21
Ogrlica: JSP

4 comments:

Unknown said...

Ova kombinacija me potpuno oduševila!! Prelepe boje i prelepi krojevi. Bravo!!!

Anonymous said...

Mnogo je lepo :)

Anonymous said...

Povecajte fotografije, ovako se ne vide detalji. Pliiiiiiz. :D

Una i Kiki said...

Hocemo! Hvala sto pratis!:*