Saturday, November 1, 2014

Radosno docekujuci Novembar


Da sam prosle godine pravila ovo verovatno bi moj post bio prekriven snegom a ja bih bila natrontana kaputom,vunenim salom i ostalim pletivom. Medjutim ovaj novembar sam docekala u zaketicu i sa suncanim naocarama ! Obukla sam maxi suknju koja je moram vam priznati jedna od najudobnijih stvari na svetu i najzahvalnija jer sa njom mozete svasta da sakrijete. Zaketic je uklopljen sa tonom suknje a kosulja je tu naravno da otvori kombinaciju, koja je i ovako dovoljno tamna i mracna. Na sve to sam dodala jednostavni  zlatni lancic.
Hvala na pregledu,nestrpljivo iscekujem da cujem vase utiske. Do slededeceg puta vasa Una Mac










Kosulja : Takko
Suknja: Benetton
Pojas: Benetton
Kardigan : Zara
Ogrlica : H&M
Cipele : H&M

1 comment:

MarinaMarry said...

Kombinacija je stvanro odlična i mislim da definitivno stoji nalepše mršavijim devojkama poput tebe.
Divno!
http://marinamarry.blogspot.com