Monday, November 10, 2014

F.A.N.S.Y.


Ovo je jedna od mojih omiljnih kombinacija,zato sto nosim svoje nove omiljene sandanle. Imitacija koze,debeo djon i kais oko zgloba.Smatam da svaka trendseterka treba da poseduje par ovih must have sandalica. Uklopila sam ih uz hulahop cipkane carape sa zanimljivim radom. Stil carriapa i sandala sam moram priznati prekopirala od Viktorije Bekam,ali zaista je fenomenalan. Bledo bebi roze kombinezon upotpunjuje kombinaciju i razbijba crnu boju, a posebna je neobican jer je postava radjena kao korset. Preko toga sam ogrnula sako,koji je L velicine i bas sam htela ovoliko da mi bude veliki jer ako smo nosile i boyfriend jeans, mozemo i sakoe.Pogotovo ja koja sam veliki fan baggy odece.Hvala na pregledu,nestrpljivo iscekujem da cujem vase utiske. Do slededeceg puta vasa Una Mac











Sako: Zara
Kombinezon: Bershka
Carape: Calcedonia
Sandale : H&M

No comments: