Friday, August 12, 2016

Family time


Ove godine sam boravila najkrace u Crnoj Gori do sad, ali sam napravila vise fotki nego ikada!
Ovaj post je nastao kada sam isla sa svojima na izlet u Grahovo. Posto smo krenuli iz Bara, pred nama se prostiralo gotovo celo Crnogorsko primorje. Bas steta da te prelepe pejzaze ne iskoristim, zar ne ? 
Lokacije na kojima sam se slikala su uglavnom u Bokokotorskom zalivu.
Ukoliko idete na izlet kolima, kao sto je bio nas slucaj, obavezno zaliv predjite trajektom koji ce vam ustedeti priblizno oko sat vremena putovanja,a sve to ce vas kostati 4.5eura.

Sto se outfita tice, taj dan sam bila Axl Rose. Jednostavno ovi tregeri traze taj neki rok fazon! Priznajem da je moglo bolje nesto da se smisli od ovih patika, ali nemojte mi zamerati to ipak nisam mogla da natrpam sve u kofer. 










Majica - Forever21
Tregeri - Romwe
Patike - Nike

No comments: