Monday, August 1, 2016

Staro je novo


Današnji outfit je definitivno jedan od mojih najomiljenijih do sada! Istina, izgleda fenomenalno i po poslednjim trendovima ali to nije razlog zbog koga je došao na prvo mesto. Mozda će nekome ovo zaparati uši, ali je trenutno neizbežno da se pohvalim da imam verovatno najveci ormar od svih ljudi koje poznajem. Medjutim, Una nije svu tu odecu kupila sama. Una je bila pametna devojčica i sve sto je izlazilo iz mode je čuvala i strpljivo čekala da se vrati na velika vrata. Otkako smo napravile blog stalno vas savetujemo, da nipošto ne bacate stare komade, pogotovu one koji su bili omiljeni vašim mama, starijim sestrama, tetkama...u njihovoj mladosti. Majica koju trenutno nosim i sandale su iz ovog veka, pa mi malo kvare prosek. Ali suknja i ranac su starije čak i od mene! Iskreno nisam verovala da će se ovaj model minića vratiti ikada, ali zahvaljujem mami što mi nije dozvolila da ga odbacim pre par godina jer nisam morala da kupujem novu suknju a i imam komad koji nema niko ! Ista priča je i sa rancem koji se pokazao više nego korisnim ove i prosle godine. Devojke,nadam se da ćete usvojiti ovaj savet i sačuvati parice za nesto drugo, umesto da ih trošite na već vidjene trendove. 

Do sledećeg posta, vaša Una Mać.<3










Majica - Forever21
Suknja - Starija od mene ( ne znamo joj poreklo)
Torba - Starija od mene takodje
Sandale - H&M

No comments: