Sunday, September 25, 2016

Kombinezon kao pantalone?








Doviđenja leto, već te željno isčekujemo. Dobrodošla jeseni, malo si mi, priznajem, nedostajala.
Koliko je ne volim zbog čestih kiša, toliko je i volim zbog svih njenih boja opalog lišća. Maslinasto zelena, bordo, oker su jedne od njenih boja, a ujedno i moj omiljene. Takodje, volim je zbog slojevitog oblačenja. Znate ono: bluza, kardigan pa jakna? Daje mi više prostora da se igram. A to je moda, jedna zanimljiva igra oblačenja.
Došlo je vreme da topla garderoba nađe mesto po policama,ali ne i da odložimo ovu letnju. Sačekajte još malo, ne žurite, iskoristite je. Igrajte se. Možda poput mene. Jer pantalone koje nosim na fotografijama nisu pantalone, već kombinezon. Relativno nov, neprošetan i ne uslikan. Bilo mi je žao da ga odložim do sledećeg leta. Reko' sebi: 'ni neću'!
Kako kombinezon izgleda možete pogledati- OVDE!
Bordo, mekani dzemper me je grejao, a kombinezon izigravao pantalone. Široke nogavice do članaka su kako kazu ljudi iz sveta mode 'must have', ali ja nešto ni ne volim taj izraz, in, u trendu, moderno, jednostavno, nose se! A onda roze torba...U stvari roze i bordo idu savršeno. Pa i crveno i roze, tako da ne, crveno i roze ne nose samo koze. :D To su neka zastarela 'modna pravila'. Patike, znam, fotkam ih već treći put. Ali, toliko mi se dopadaju. I eto. Ništa teško, a poprilično dobro izgleda, am?
Ne mora to biti kombinezon, može i haljina, pa da izigrava suknju tako što obučete neku finu rolku ili duks, a na sve to npr. čizme iznad kolena. Pun pogodak. Ili recimo , ako je haljina uz telo pa Vam gornji deo iste može izigravati bluzu, a dole obucite omiljene pantalone ili farmerke.
Pokušajte, IGRAJTE SE!

Do sledećeg posta, Kiki :**


Dzemper: H&M
Kombinezon/Pantalone: SheIn(klik)
Patike: Office Shoes


No comments: