Wednesday, September 27, 2017

The Real RocknRolla


 Dobro jutro ljubitelji mode!
Nekako smo uspeli da doguramo do sredine ove tmurne nedelje, i ja nam čestitam!

 Iako volim da prkosim kišnim danima-vedrim outfitima, danas su me priznajem, ščepale tamne boje.
Razumete me naravno, jer se svi osećamo isto, i svakoj jeseni nekako uspe da u nama izazove osećanje nostalgije za vedrim danima koji su bili tu do juče.
Samim tim, niko nema ni volju ni želju da se potrudi da iskoci iz mase.


Haljina je upravo ono što daje čar ovom oufitu. Naravno nemamo svi kod kuće po jedan komad haljine sa ovakvim radom, ali imamo  nešto slično- odnosno jedan upadljiv komad koji naizgled liči na večernju toaletu.
Danas ga nosimo u dnevnoj varijanti!


Sako je ovde, da se precizno izrazim da smiri situaciju. Kako ne bi hodala ulicama grada kao disko kugla, odlučila sam se za manje upadljiv komad (bordo satenski sako)koji će skrenuti pažnju sa haljine. 
Bitno je da ne preteramo, i da ukoliko nosimo jedan odevni predmet koji privlači pažnju sve ostalo na nama bude umereno. Upravo time ćemo ga istaći na pravi način.


Što se tiče aksesoara,danas sam bila u Rock Star raspoloženju i time sam odlučila da zapečatim ovaj outfit.
Crnim lakovanim čizmicama i lancima oko vrata sam dala neki "fazon" ovoj kombinaciji. 
Takođe tu je i torbica, koja podiže celu priču na viši nivo.


Vaša frizura i make up su takođe jako bitni akteri u skalanju svakog outfita. 
Nas dve smo veliki fanovi što prirodnijeg izgleda, i posebno se zalažemo za to pri dnevnim outfitima. 
Dakle kako bih ispratila ovu "badass" priču istakla sam oči, ali akcenat sam bacila na svoju divlju kosu.


Haljina - Zara

Sako - H&M

Čizme - Metro

Tašna - H&M

Ogrlice - Zara



No comments: