Friday, August 29, 2014

Heels


 Obozavam ove pantalone. Dubok struk i rajsferslusi...Za mene savrsene. Ukombinovala sam ih uz stikle u boji koze, koje su se stopile sa pantalonama, sto mi se jako svidelo. Svi vec znaju da u stiklama izgledamo vitkije i vise. U ovom slucaju, kada ih nosite u boji koze one stvaraju iluziju izduzenih nogu. Njihova prednost je sto se lako kombinuju sa svime, ne zahtevaju puno truda i napora. Tu je i kosulja sa podvrnutim rukavima, jer druge ne dolaze u obzir :) u ovoj bebi plavoj boji koju obozavam. Blage lokne, koje cete cesto vidjati u mojim postovma jer mi se vise svidja kako mi stoji u odnosu na ravnu. Nadam se da vam se dopada, iskucajte utiske i lajkujte nas na fejsu OVDE kako bi nas lakse pratili. Uzivajte, Kiki :*







                 

                       Kosulja : New Look
                       Pantalone: H&M
                       Cipele : Betty Boop
                       Torba: Koton 
Post a Comment