Friday, August 29, 2014

Heels


 Obozavam ove pantalone. Dubok struk i rajsferslusi...Za mene savrsene. Ukombinovala sam ih uz stikle u boji koze, koje su se stopile sa pantalonama, sto mi se jako svidelo. Svi vec znaju da u stiklama izgledamo vitkije i vise. U ovom slucaju, kada ih nosite u boji koze one stvaraju iluziju izduzenih nogu. Njihova prednost je sto se lako kombinuju sa svime, ne zahtevaju puno truda i napora. Tu je i kosulja sa podvrnutim rukavima, jer druge ne dolaze u obzir :) u ovoj bebi plavoj boji koju obozavam. Blage lokne, koje cete cesto vidjati u mojim postovma jer mi se vise svidja kako mi stoji u odnosu na ravnu. Nadam se da vam se dopada, iskucajte utiske i lajkujte nas na fejsu OVDE kako bi nas lakse pratili. Uzivajte, Kiki :*







                 

                       Kosulja : New Look
                       Pantalone: H&M
                       Cipele : Betty Boop
                       Torba: Koton 

24 comments:

Unknown said...

Predivan outfit, stvarno imas stila :D
http://anglefeminin.blogspot.com/

Una i Kiki said...

Hvala :)

Anonymous said...

Dobar tekst, slike su super ali najbitnije od svega : kombinacija vrh! Ženstvena, elegantna, lepa, pun pohodak.Samo napred, devojke!

Anonymous said...

Savršena kombinacija koja se može nositi i na posao ili fakultet, ali i u kafić ili klub sa drugaricama, a takve kombinacije su, po meni, najbolje!

Una i Kiki said...

Hvala na podrsci!:)

Una i Kiki said...

Slazem se! Hvala :)

Unknown said...

Ljepoticka! =) Super outfit!!!

Una i Kiki said...

Hvala Isidora!:)

Anonymous said...

Odlicna kombinacija,nista preterano a opet elegantno. Pantalone su predobre. :)

Unknown said...

Perfection dear!
wish you a great weekend ahead…
Borka
www.chicfashionworld.com

Unknown said...

Odlicna kombinacija, sandale su savrsene ! :-) xoxo

NOVI POST:
http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/08/pefkochori-part-2.html

Una i Kiki said...

Hvala!!:)

Unknown said...

Amazing style! I love the outfit:)

theprintedsea.blogspot.com

Unknown said...

Predobar outfit, torba mi se posebno sviđa! :D

http://beautylocation.blogspot.com/

Anonymous said...

Ovo se verovatno drugarice odusevljavaju, svaka cast na podrsci. Sto se ce outfita tice, ovo je vec vidjeno, nista upecatljivo. Ocekujem smelije kombinacije, oslobodi se

Una i Kiki said...

Ne bih znala ko mi komentarise post, ali bile to moje drugarice ili neko koga ne znam zahvalna sam na lepim recima! Ovo je tek pocetak, hvala sto pratis!

Una i Kiki said...

Hvala, i ja je bas volim :)

Una i Kiki said...

Thank you!

Una i Kiki said...

Hvala!

Mona's mess said...

Odličan outfit, jednostavno a elegantno. Obožavam te boje. :)

Anonymous said...

prelepo! svaka cast! samo tako nastavite i bicete uspesne! pozz i z osme gimn :***

desire said...

Prelepe pantalone !! :)

Jelena :) http://josjednopopodne.blogspot.com/

Unknown said...

Fotografije su odlicne :-)

http://styleforbeginners.blogspot.com/

Unknown said...

Lepe boje... :)