Wednesday, August 27, 2014

Miss Elegance


Da budem iskrena,ovo je nesto sto bi pre moja mama nosila na posao nego ja. Ali s obzirom da je moj ukus "setnja kroz stilove" za malo elegantniju varijantu odlucila sam se kako bi nasi pratioci imali ideju za neki vecernji izlazak ili mozda kafu u fensi kaficu. Trudila sam se da ukombinujem materijale i uz ovu majicu bih nosila ili pantalone ili helanke. Sandale sa kaisicima se po mom misljenju sjajno uklapaju sa pantalonama do clanka, jer ih ne prikrivaju, ima mesta za sve! Uzela sam vidno sljastecu torbu kako bi otvorila celu kombinaciju. Morate se sloziti sa mnom, bez nje previse je obicna i pomalo dosadna. Sto se nakita tice visece mindjuse ne bi bile promasaj ali ja se uglavnom odlucujem za "bobice", nekako su prefinjene. Nadam se da ce se moj izbor dopasti nasim vrsnjakinjama ali i starijim damama koje i dalje mogu izgledati moderno a klasicno sa malo truda! Sigurna sam da sve ovo vec imate u ormaru ! Hvala na pregledu, nestrplivo iscekujem da cujem vase utiske. Do sledeceg puta vasa Una Mac.






Majica: H&M
Pantalone: Zara
Sandale: Zara
Torba: Moschino

7 comments:

Anonymous said...

Mnogo mi se dopada kombinacija, naročito pantalone. Čini mi se da malo svetlucaju?

Mihaela said...

lijepoo :)

mfashionfreak♥blog

UnaMac said...

Hvala! Da, malo se presijavaju :)

Unknown said...

svidja mi se kosa kombinacija je sjajna, svetlucavi detalj na pantalonama, zahteva mat bluzu, sto je ovde sjajno izvedeno..."bobice" idu sjajno uz ovu kombinaciju; visece mindjuse mogu za vece, ako se i umesto ravnih sandala ubace sandale sa visom stiklom. Odlicna kombinacija i za jesen, ako bi se dodao neki fini sako i trenutno trendi "pumps" sa srednjom stiklom...sve u svemu, odlicna kombinacija

Una i Kiki said...

hvala :)

Una i Kiki said...

Hvala puno, na strucnom misljenju !

bobiska said...

Dopada mi se kao i vas blog.
nishlika.blogspot.com