Sunday, August 31, 2014

Once upon a time

 



Nekada davno u prelepom Belom gradu zivela je jedna modna blogerka...

Danasnjim postom predlazem vam ideju za jednu svecanu varijantu oblacenja. Izabrala sam ovu haljinu jer mi se dopada njen kroj koji je sveden, krajnje jednostavan i ostavlja mi prostor da ekpermentisem sa asesoarima. Boja haljine je jako zahvalna i koje god nijanse cipela ukombinovala uz nju sigrna sam da ne bi bile promasaj. Za ovu jarko crvenu sam se odlucila, moram da priznam, ipak zbog modela cipela koje su bile ljubav na prvi pogled, savrseno su se uklapale uz jednostavnu pismo tasnicu. Ogrlica je vec druga prica koja pomalo odise kicom, ali s obzirom da je jedina sljasteca i upadljiva stvar na meni, nekako se stapa daje celom autfitu neki svoj pecat.

Hvala na pregledu, nestrplivo iscekujem da cujem vase utiske. Do sledeceg puta, vasa Una Mac.
Kako biste nas lakse pratili lajkujte nas na facebook-u OVDE

















                           Ogrlica : Zara
                           Haljina: Zara
                           Cipele : Zara 
                           Torbica : Mango Touch


20 comments:

Anonymous said...

Mislim da bi trebalo da budeš malo opreznija kada su ovako intenzivne boje u pitanju.
Na ovim slikama se ne vidi baš najbolje, ali ja se ne bih usudila da kombinujem ovu torbicu i cipele uz ovakvu boju haljine. Da je boja haljine bila zemljana, malo zatvorenija, onda dolaze u obzir dve potpuno različite crvene boje, međutim u ovom slučaju mislim da nije baš pogodak. Trebalo je odabrati - ili torbica ili cipele, ako si već smelo uklapala crvenu i plavu.
Ovo je moje mišljenje, što ne znači da sam u pravu, sve najbolje želim! :)

Jelis said...

prelepa kombinacija!

Anonymous said...

Pa ovo je prelepo.... Tako jednostavno, a otmeno..kamo srece da devojke ovako izgledaju uvece kad krenu u grad

Anonymous said...

Iskreno, čitajući tekst, bila sam malo skeptična oko kombinacije boja, medjutim ona ne izgleda uopšte loše.Doduše zaista jeste potrebno imati herca da se nosi ova kombinacija.Samo napred!

Anonymous said...

Evo kako izgledati drugacije od ostalih, jer su u Srbiji sve devojke copy-paste. Svaka cast za hrabrost!

Una Mac said...

Hvala na kritici, vaznija mi je od pohvale! U postu sam objasnila zasto ta boja haljine, a i leto je.. Sto se tice nijanse cipela i torbi slazem se sa Vama nisu bas pun pogodak, ali nisu ni promasaj posto je razlika jako mala.Hvala mnogo, ocekujem Vas komentar i na narednom postu!

Una Mac said...

Hvala, trudim se ponudim nesto bar malo drugacije :)

Una Mac said...

Hvala!:)

Una Mac said...

Haha pa zavisi dal su te devojke krenule da se provedu ili da zarade! :D Hvala :)

Anonymous said...

I love all this bright colors!

Eniwhere Fashion said...

Hi dear! I discovered your blog on Google+ and I follow you! Hope you follow mw back. I'm italian blogger. I like very much this dress and his color....is elegant and romantic, perfect for you. Sorry for my bad english. Kisses,
Eni

http://eniwherefashion.blogspot.it/

Una Mac said...

Thank you ! Me too :)

Una Mac said...

Hvala,hvala to mi puno znaci ! :)

Tamara said...

Prelep post, dopada mi se ogrlica jako!

www.misstyrafashion.com

Anonymous said...

uzas

Anonymous said...

Savrseno izgledas! Jako mi se dopada tvoj blog, samo napred!

UnaMac said...

Zamolila bih autora komentara da mi obrazlozi zasto mu se ne dopada moj post jer bi mi to mnogo znacilo.Na sta bi svet licio kada bi svi imali isti ukus? :)

Unknown said...

Meni je uzasan nacin na koji neko komentarise druge. Jako bh volela da vidim stil osobe koja je ostavila komentarm
Devojke, odlicne ste!

Anonymous said...

Haljina nije za tvoj tip gradje i mislim da je totalni promasaj, takodje i boje kako si ukombinovala su totalni promasaj.

Anonymous said...

Imam iste ovakve sandale i nikada mi ne bi palo napamet da ih kombinujem uz ovu boju, a bas je dobra kombinacija. Sve pohvale :)