Monday, March 21, 2016

Charles Bridge and Vltava River



Najznacajniju znamenitost koju morate posetiti posle Astronomskog sata jeste Karlov most za ciju izgradnju je bilo potrebno oko 50 godina. Dvesta godina kasnije na njega su dodate statue u baroknom stilu, koje su me donekle inspirisale za danasnji post i dopustile crnoj boji da dominira. 
Pored mene nalazi se presladak kafic, savresn za odmor posle turisticke ture po Pragu. Mir i spokoj koji ovaj deo grada pruza nikako ne smete propustiti. Moj outfit je bio namenjen setnji po centru, i poseti par lokalnih pabova. Iz tog razloga moja kombinacija je casul,udobna i prilagodljiva. Zvezda danasnjeg posta je moja nova Super Misticna Kosulja, koja definitivno spada u top 5 stvari u mom ormaru!

Do sledeceg posta, vasa Una Mac :*













Kosulja: Guess
Pantalone: Zara
Cipele: Deichmann

No comments: