Sunday, March 20, 2016

Cold city


Prosle nedelje sam bila na kratkom putovanju sa drustvom. Posetili smo par gradova istocne Evrope i divno se proveli! Iskustva i delic naseg provoda cete moci da vidite u mom narednom postu . Za sada sam vam spremila jednu kombinaciju iz Praga, za hladne dane.
Konacno sam docekala da slikam jedne od mojih omiljenih pantalona, koje sam dobila verovali ili ne za svoj 13 rodjendan. U pitanju su somotske Zara Kids pantalone koje ce mi verovatno ceo zivot biti taman. Posto sam se odlucila za kratke cimzmice, resila sam da prostor popunim sarenim carapicama. Mnogo mi se dopada kako sve to izgleda tako da sam odlucila da odem u kupovinu sarenih dokolenica i celo leto furam taj fazon :) Rolka je na minus bila neizbezna, a cupavi prsluk je tu da da zivot kombinaciji i savrseno se uklopi sa kapom.

Nadam se da vam se dopada moja, molimo se Bogu, poslednja zimska kombinacija za ovo doba godine, do sledeceg puta vasa Una Mac :*
















 Rolka : Vero Moda
Pantalone: Zara
Prsluk: United Colors of Benetton
Torba: Guess
Kapica: Gap
Cipele: Deichmann






No comments: