Thursday, March 3, 2016

United Colors


Evo jedne casual kombinacije ! Posto smo Kiki i ja napravile mini projekat, koji sadrzi tri teme jedna od njih je opustena varijanta koju mozete nositi bukvalno svuda i uklapa se sa trenutnom vremenskom prognozom u Beogradu. Akcenat sam stavila na kariranu kosulju koju verujte mi, ne mogu da skinem sa sebe! Slaze se skoro svakim odevnim predmetom iz mog ormara a i ovih dana nemam nekih specijalnih obaveza osim fakulteta i ispijanja kafa, tako da devojke sarena kosulja za dnevni outfit - pun pogotak ! Vec sam pisala o tome koliko u zadnje vreme volim da sklapam kombinacije  "sve u istoj boji", tako da sam vam jos jednim postom pokazala kako to moze dobro da izgleda sa jako malo truda i provedenih 10 minuta ispred ormara, sto je za svaku zenu uspeh ! Za prekul izgled mog posta moram ipak da prepisem zasluge umetnicima iz Zemuna, jer da nismo "navatale " ove grafite, moje boje se ne bi ujedinile ! ;) 

Do sledeceg posta, vasa Una Mac :*













Jakna - Liberty Island
Kosulja - OVS
Pantalone- United Colors of Benetton
Torba- Parfois
Cizme- Antonella Rossi
Narukvice- Anamar
Sat- Lotus
Naocare- Ray Ban
Orglica- Bvlgari

No comments: