Sunday, February 28, 2016

Short hair don't care!





Kosa vas ne sluša, nemate vremena da je sredite, 'svaka dlaka na svoju stranu'...Rešenje? Makaze? Ne, nije kako vam se čini na fotografiji, samo sam iskoristila rolku i sakrila svoju kosu unutar nje. Praktično i moderno rešenje. Takodje, ukoliko se razmišljate o skraćivanju kose i ovakvoj frizuri, na ovaj način je možete isprobati. :)

Obično se Una i ja nadjemo u vec osmišljenim kombinacijama, nakon čega sledi fotkanje. Ovoga puta smo se zajedno igrale oblačenja. Rezultat toga je gomila stvari, obuće, torbi, razbacanih po celoj sobi, skini, svuci, smeh, zabava, pa potom: e ovaj karmin, pa ova ili ona frizura. Koja žena to ne voli?:))  Potom traženje lokacije i fotkanje...Ovoga puta naše outfite vam prikazujemo sa Zemunskog keja...Ali to ćete tek videti tj, prepoznati u sledećih par postova.

Što se same kombinacije tiče, ovo što nosim nije haljina, već kombinezon. Ova siva boja, kroj i model trenutno su jako moderni. Upotpunila sam je kaišem i drugim aksesoarima. Moram pomenuti čizme, trake koje se vežu pozadi u mašnu, odlučila sam da vežem oko noge, što je po meni samo dalo pečat na celu kombinaciju.Nadam se da vam se dopada. Kiki!:*












No comments: