Friday, February 12, 2016

Love her!


Pre dva leta trazila sam po Beogradu dugu suknju, ali bez uspeha. Svaka je imala neki nedostatak. Kada sam videla ovu, pre par nedelja, zaljubila sam se. Duzina, boja, materijal, pojas...Bila mi je pun pogodak! Predivno stoji i jos je lepsa kada se krecete sto sam i pokusala da prikazem na fotografijama, sto mislim da sam i uspela. :) Ova je sa SHEIN sajta(klik) !
Bordo bluza sa cvetnim printom u boji suknje koja je fenomenalna. Malo jaca sminka, tj. karmin sto je za mene retkost jer obozavam one nude nijanse, i pundja kako mi kosa ne bi prekrila onu divnu bluzu. :)

Moram da kazem koliko sam se zabavila danas, dan je bio prelep i fotkanje sa Unom nikada ne moze biti dosadno. Zato, eto i par zajednickih fotki kako bih Vam docarala. ;) Iii da, ovo mi je jedan od omiljenih postova definitivno!

Nadam se da vam se dopada, Kiki :***




Bluza: from Italy
Suknja: SHEIN
Stikle: Vince Camuto

No comments: