Friday, February 26, 2016

Twinkle twinkle little star



S obzirom da sam znala da cu biti ceo dan napolju i na raznoraznim mestima, imala sam potezi zadak- da osmislim outfit koji je udoban,topao i za,recimo, svaku priliku. Prosli post je bio all white tako da je ovaj neka all black varijanta. Osim jakne! Bozanstvene jakne! Priznajem,nisam imala vremena i prostora da eksperimentisem jer sam prvo isla do faksa, zatim na fotkanje, pa sa drugaricama do grada i na picence. Morala sam da se prilagodim vremenskim uslovima i mestima koje posecujem. Dakle, crne kozne farmerke da ispratim street fashion, crna rolka da me greje, crne lakovane cizmice ,koje su preudobne, da mi pomognu da preguram dan pun hodanja i srebrna kozna jakna- da zasijam! Savetujem vam da ako zelite da "prosetate" upadljiv komad, najbolje je da ipak na njega stavite akcenat tako sto ce ostatak odece biti potpuno jednostavan. A i svi se slazemo da nema potrebe za preterivanjem jer granica izmedju stila i neukusa je jako tanka, osim kada idete na neki festival, tada je sve dozvoljeno! Do sledeceg post xo Una Mac


















Jakna: Freaky Nation
Pantalone: Esprit
Rolka: Zara
Cizme: H&M

No comments: