Monday, February 15, 2016

World Wide!




Veoma je retko da u sred februara budemo pocasceni ovako suncanom nedeljom! Tako da, iako smo u sred ispitnog roka, prosto nismo mogle da se suzdrzimo u kuci, i ne iskoristimo sunce i malo vise temperature za fotkanje. Dok sam sklapala kombinaciju odmah sam se uhvatila za haljinu jer sam veci deo zime provela "natrontana" hulahopkama i farmerkama... Izabrala sam "sleep dress" koja je mesecima omiljeni komad mnogih IT devojaka. A sada znam i zasto - neverovatno je kako se odmah osecate privlacnije kad navucete na sebe ovaj novi satenski modni trend! Svakoj devojci bih preporucila da odmah nabavi jednu i krene u nocni provod zavodljiva sa stilom! 
"Zakitila sam se " jedinstvenim asesoarima fenomenalnih i talentovanih sestara Jelene i Svetlane Prokovic, ciji rad mozete videti OVDE(KLIK)!

Tema mog danasnjeg posta jeste World Wide zato sto sam pokusala da ispratim i uklopim sve trenutne svetske modne trendove u jedan outfit, ali i zato sto sam zelela da podelim sa vama svoje iskustvo NARUCIVANJE GARDEROBE PREKO INTERNETA. Ja sam se konkretno odlucila za sajt "She in" jer mi se dopada njihov izbor garderobe ,a ono sto verujem da i mnoge devojke zanima, cene su potpuno korektne i za svaciji budzet! Narucila sam kaput koji ako zelite i vi mozete OVDE! Narudzbina je stigla za 20tak dana, a posto sam imala link za pracenje paketa, treba da znate da sve sto uglavnom narucujete brzo putuje ali se zaglavi na nasoj carini. Zelela bih i da vam skrenem paznju da ne narucujete odecu otprilke, jer uvek svuda kupujete npr. M velicinu ili npr. broj 40 , vec se izmerite jer na sajtu imate njihove velicine koje bi mogle nekada drasticno da variraju od onih koje inace nosite. Ja licno, cu nastaviti da narucujem i blogujem u njihovoj garderobi, a vi ako imate neka pitanja budite slobodne da ostavite komentar,rado cu odgovoriti!  

Kao sto je Kiki rekla fenomenalno smo se provele pa sam i ja na svoj post ubacila jos par fotkica kako bih vam docarala atmosferu sa slikanja! Do sledeceg posta, xo Una Mac









Coat: SHEIN
Silk dress: Not brended
Shoes: H&M
Belt and Necklace: Jelena & Svetlana Prokovic

























No comments: