Tuesday, May 10, 2016

Floral Print









   Naravno, mi žene nikada ne znamo šta ćemo da obučemo...Tj. nemamo 'ništa' da obučemo, a realnost je da više ni ne znamo gde ćemo da smestimo svu tu odeću koju posedujemo. Sigurno vam se dešavalo da stojite duže vreme ispred garderobera smišljajući šta obući. Moj predlog za efikasno i brzinsko smišljanje outfita je da krenete od jednog komada koji će da igra glavnu ulogu i sve ostalo nadogradjujete oko njega. U mom slučaju, zvezda posta je cvetni kardigan. Luda sam za njima, i verovatno ćete ih još vidjati na blogu ;) Duboke krem pantalone i majica. Udobnost mi je najbitnija, a ovaj outfit to svakako jeste. Štikle su tu zbog fotkanja, inače sam ovu kombinaciju nosila uz patike!

  Trenutno smo u periodu kada sredjujemo garderober i slažemo prolećnu odeću. Uz to verovatno odvajate(barem ja to radim iz sezone u sezonu) stare stvari za koje verujete da ih nikada više nećete obući. Nešto poklonite porodici, prijateljima, nešto bacite...Fenomenalna stvar koja postoji jeste da u kesu možete spakovati par stvarčica, stare, iscepane, nije bitno... Odnesete u H&M(Koji ih reciklira) i dobijete popust od 15% popusta na odeću, nakit, obuću.. I 20 % popusta na farmerke! Eto još jednog rešenja kako se na koristan način otarasiti viška garderobe!

Do sledećeg posta, Kiki <3



Kardigan, pantalone, majica: H&M
Štikle: Stare, kupljenje u TC Banjica
Sat: Lotus









No comments: