Friday, May 27, 2016

Let's hit the summer with the flowers


Ovih dana zapljusnule su nas visoke temperature,a ja kao da sam godinama preživljavala zimu,jedva sam dočekala da se fotkam u šortsu i bretelama. Taman na vreme, pre par dana, stigla mi je majica koju sam poručila sa interneta. Link za nju ću vam ostaviti na kraju posta, a preporučila sam vam je u predhodnom whislistu. Toliko je lepa da su se moje drugarice odmah pograbile za nju ! Pošto sam se opredelila za crni šorts, uz njega sam uklopila cvetni prsluk-ogrtač-kardigan, iskreno nemam pojma kako da ga nazovem, jer je po mom mišljenu bez njega kombinacija degutantna. Za vrelo leto,neki noćni izlazak ili primorske krajeve bi prošla, ali u sred Beograda i u maju,ne. Ne volim kada se devojke odmah razgolite kako grane sunce,ipak sve ima svoje vreme i mesto. Odlučila sam se za torbicu koralne boje jer nekako akcentuje cvetiće i divno se slaže uz njih. Štikle sam obula zato što sam smorila sa ravnom obućom i zato što izgleda priznajem daleko bolje, ali kada bih morala da idem od kuće dalje od kilometra,izbor bi spao na sandale. 

Do sledećeg posta vaša Una Mać xx












Majica - SheIn
Šorts- American Eagle
Ogrtač- Gypsy
Torba- H&M
Cipele- H&M



No comments: