Saturday, May 14, 2016

Wild Child


Današnji outfit je u totalno city rush fazonu. Nešto što je prikladno za kafice i šetnje po gradu, ali može da prodje i za večernji izlazak, ukoliko niste ljubiteljke haljina ili vam je uvek hladno kao i meni. 
Ja se iskreno najlepše i najudobnije osećam u baggy odeći, koja koliko sam primetila polako postaje moj lični pečat.
Na svu moju sreću to se već godinama nosi.
Tu su i već pomalo isfurane, ali dobro eto i ja da pronosam, kožne uske pantalone. Nekako su molile da budu uklopljene sa ovom vojničkom košuljom.
Celu priču sam zaokružila sa omiljenim štiklama i šeširom, koji su vam svima već dobro poznati.
Ono što je postala novina u stilu, je gomila ogromnog prstenja koje ne skidam, što sam, moram da priznam, prekopirala od moje tetke  :)
Ono što se svi verovatno pitate je, šta radi plišani leopard u mojoj torbi. Heh, iskren odgovor je da nemam pojma ni ja. Jednom sam bila prinudjena da donesem igračkicu u torbi kući i toliko mi se svidelo da sam morala da je iskoristim za fotkanje. Dok neko fura pašče, meni je realno kulije wild animal.
Grr do sledećeg posta, vaša Una Mać









Košulja- C&A
Pantalone- Esprit
Torba- Guess
Cipele- H&M
Šešir- Ukradeno iz bakinog ormara
Prstenje- Indian shop, Accessorize
Narukvica- Avon

No comments: